If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
От седмица и нещо като искам да превключа от 2-ра на 3-та се замисля и взима трудно решение. Или да включи 3-та или след изфорсиране на двигателя отива на 4-та Искам да подчертая, че това се случва по някога поради което винаги ме изненаадва, не съм забелязал някяква зависимост от обороти или температура или каквото и да е. А кажете ся т`ва пък к`во е?
Бате с хвърляне на боб няма да стане,може да има проблем в клапана за предавките напред,може да е проблем в потенциометъра,може.....................няма смисъл,закачи я някъде на комп,да видим какво ще каже
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Allberti здравей,
Отгоре върху робота има един шестограм 12мм. Развий го и налей около 100гр. диференциално масло. Ако не се оправи смени потенциометъра, който се намира отзад на робота (над кормилната рейка).
Благодаря Добри, ще го направя. Пък аз и без това ще трябва скоро да дойда при теб, че като отворя вратата много дълго работи помпата ще ми си вече да подменим сферата. Благодаря отново, ще пиша какъв е резултатът
Такааам, развих пробката и успях да налея някакво количество течност. Казвам някакво защото пробката е на доволно недостъпно място и капачката с пластмасовото маркуче което завих на бутилката с течност не беше достатъчно дълга да стигне отвора в мига на навеждането за това част от течността се изля на кората. Но като осветих с лампата блестеше течност някъде до долната част на резбата на пробката блясък който при развиването отсъстваше. Сега провеждам тестове като резултат от доливането вече не " мисли" като стигнем до трета и включването на предавката става без стрелката на оборотомера да се опитва да превърти скалата,а спокойно спада на долу. К`во да кажа, освен едно голямо благодаря на Добри най-добрия.
Да попитам тук - има ли някой със селе без проблем? И доколкото знам 2000 - 2001г. сменят компютрите на селето заради дефекти. Бихте ли дали малко повече инфо?
Май аз, поне без сериозни. Профилактично си смених сферата, ревизирах си конектора, на 5-6 месеца пускам някоя калибровка и така. Не мога да кажа, че съм имал сериозни проблеми. Бях забелязал, че помпата работи дълго - смених сферата, покрай нея и двата датчика и това е. Мисля лятото да сваля и помпата да сменя четки. Преди да е станало нещо. Не тече, не капе, включва мазно. Абе яко си е...
Да попитам тук - има ли някой със селе без проблем? И доколкото знам 2000 - 2001г. сменят компютрите на селето заради дефекти. Бихте ли дали малко повече инфо?
За една година от както я имам,съм сменил само сферата със ситроенска и съм много доволен от селето,като цяло
Да попитам тук - има ли някой със селе без проблем? И доколкото знам 2000 - 2001г. сменят компютрите на селето заради дефекти. Бихте ли дали малко повече инфо?
Да чукна на дърво от 6-7 години се опитвам да го счупя и още не съм успял))
само четки на помпа съм сменял. Вероятно и сфера ще се наложи по някое време но засега си е ОК
Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая sprint tropheo 155/1.8 156/2.0 Selespeed
Тъкмо и аз мислеш да пиша за безпроблемно селе и днес ми направи шибан номер. Давам газ и чак към 6000 оборота почва да зацепва. Едва стигнах сервиза. Докато пуших цигара и изпия едно кафе и изненада. Паля и все едно нищо не е било. На екзаминера никакви грешки. Предположения?
Тъкмо и аз мислеш да пиша за безпроблемно селе и днес ми направи шибан номер. Давам газ и чак към 6000 оборота почва да зацепва. Едва стигнах сервиза. Докато пуших цигара и изпия едно кафе и изненада. Паля и все едно нищо не е било. На екзаминера никакви грешки. Предположения?
Подобен проблем и аз имах....ама не мога се сетя точно кво беше.......
Проблеми всеки е имал все някога, но сравнено с всички останали възли по колата, тва роботче ще излезе доста безпроблемно. Лошото е, че като ти потрябва майстор за него и все едно сме с Ферари Но пък бъдещите собственици, както виждат, нещата се оправят в домашни/почти/ условия с помощта на тази тема и на dobromirski
Тъкмо и аз мислеш да пиша за безпроблемно селе и днес ми направи шибан номер. Давам газ и чак към 6000 оборота почва да зацепва. Едва стигнах сервиза. Докато пуших цигара и изпия едно кафе и изненада. Паля и все едно нищо не е било. На екзаминера никакви грешки. Предположения?
Какво имаш предвид като казваш, че почва да зацепва на 6000 оборота? Обясни, моля. Моята също беше така за един кратък момент- приплъзване, форсиране и т.н. Всичките проблеми бяха от буксата - една хлабава ел. връзка. По едно време си мислех, че съединителят е заминал.
Какво имам впредвид. Даваш газ, колата си стои, все едно е натиснат съединителя. Чак към 6000 об. почва да зацепва. Това само на 1-ва и 2-ра. На другите по-нормално. За 11 км. до сервиза стоя в черваната зона повече, отколкото за 40000 км. откакто имам колата.
Comment